Καροτσάκι
Υποσύνολο:
€ 0

Πολιτική αγορών

1.Πολιτική παράδοσης σε ειδικές ημερομηνίες

Αν και θα κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε για να παραδώσουμε την παραγγελία εγκαίρως, σε ειδικές ημερομηνίες όπως η Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου, η Ημέρα της Μητέρας και άλλες αργίες, ενδέχεται να υπάρξουν προβλήματα τα οποία προκαλούν καθυστερήσεις.

Εάν δεν είμαστε σε θέση να παραδώσουμε την παραγγελία σας την ημερομηνία που ζητήσατε, θα την παραδώσουμε τη συντομότερη διαθέσιμη ημερομηνία και θα επιστρέψουμε το κόστος παράδοσης. Σε αυτήν την περίπτωση, δεν μπορούμε να προβούμε σε επιστροφή χρημάτων για την παραγγελία.

2. Αλλαγές στην ζητούμενη ημερομηνία παράδοσης και καθυστερήσεις

Εάν η παραγγελία σας δεν φτάσει την ημερομηνία που ζητήσατε, θα επιστρέψουμε τα έξοδα αποστολής, αλλά δεν μπορούμε να επιστρέψουμε το συνολικό ποσό της παραγγελίας σας.

Λάβετε υπόψη ότι δεν εκδίδουμε επιστροφές χρημάτων εάν η παραγγελία δεν φτάσει στην ώρα της λόγω περιστάσεων εκτός του δικού μας ελέγχου (εάν ο παραλήπτης δεν βρίσκεται στο σπίτι τη στιγμή της παράδοσης, για παράδειγμα).

Εάν η παράδοση δεν μπορεί να γίνει επειδή η ημερομηνία που έχετε επιλέξει είναι τοπική αργία, η παραγγελία σας θα φτάσει την επόμενη εργάσιμη ημέρα. Σε αυτήν την περίπτωση, δεν μπορούμε να προσφέρουμε κανενός είδους επιστροφή χρημάτων ή να στείλουμε οποιοδήποτε νέο προϊόν.

3. Λανθασμένες ή ελλιπείς πληροφορίες παράδοσης στη φόρμα παραγγελίας του πελάτη

Κατά τη διαδικασία αγοράς, βεβαιωθείτε ότι η διεύθυνση που παρέχετε είναι σωστή και πλήρης. Συνιστούμε να ελέγξετε ξανά όλα τα πεδία για να αποφύγετε προβλήματα παράδοσης και οποιαδήποτε άλλη ταλαιπωρία.

Εάν δεν μπορούμε να παραδώσουμε την παραγγελία στον παραλήπτη της, επειδή η διεύθυνση είναι λανθασμένη ή ελλιπής, δεν μπορούμε να προσφέρουμε κανενός είδους επιστροφή χρημάτων ή να στείλουμε άλλο προϊόν. Εντούτοις η ομάδα μας θα επικοινωνήσει μαζί σας για να προσπαθήσει να δώσει λύση και να λάβει τις σωστές λεπτομέρειες.

4. Παραδόσεις σε ιδρύματα ή ξενοδοχεία

Εάν θέλετε να αποστείλετε λουλούδια σε κάποιον ο οποίος διαμένει σε ξενοδοχείο, μην ξεχάσετε να προσδιορίσετε το όνομα του ατόμου που έκανε την κράτηση και τον αριθμό του δωματίου (αν το γνωρίζετε).

Θα κάνουμε ό,τι μπορούμε για να βεβαιωθούμε ότι η ανθοδέσμη θα φθάσει στον παραλήπτη της, αλλά δεν μπορούμε να εγγυηθούμε την παράδοση εάν δεν γνωρίζουμε τις συνθήκες παραλαβής της παράδοσης του προορισμού. Εάν η παράδοση δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί για έναν από αυτούς τους λόγους, δεν μπορούμε να προσφέρουμε κανενός είδους επιστροφή χρημάτων ή να στείλουμε οποιοδήποτε νέο προϊόν.

5. Προϊόν απορριφθέν από τον παραλήπτη

Κανείς δεν μπορεί να πει όχι σε ένα όμορφο μπουκέτο λουλούδια, αλλά, αν για οποιονδήποτε λόγο ο παραλήπτης δεν δεχτεί τα λουλούδια, δεν μπορούμε να προσφέρουμε κανενός είδους επιστροφή χρημάτων ή να στείλουμε οποιοδήποτε νέο προϊόν.

6. Πολιτική ποιότητας

Ετοιμάζουμε τις ανθοδέσμες μας στο χέρι και επιλέγουμε μόνο τα πιο φρέσκα λουλούδια. Αν και προσπαθούμε να διασφαλίσουμε ότι η ανθοδέσμη σας μοιάζει όσο το δυνατόν περισσότερο με την αρχική φωτογραφία του προϊόντος, ενδέχεται να υπάρχουν κάποιες μικρές διαφοροποιήσεις. Κάθε λουλούδι διαφέρει από το άλλο και η εργασία σε λουλούδια είναι πολύ ευαίσθητη και εξαρτάται από την εποχή και τον καιρό και πολλούς άλλους παράγοντες της φύσης, που δεν εξαρτώνται από εμάς. Λάβετε υπόψη ότι η φωτογραφία εμφανίζει ένα υπόδειγμα αυτών των προϊόντων και ότι η μάρκα ή το μοντέλο που αποστέλλουμε εξαρτάται από τη διαθεσιμότητα.

Αλλά μην ανησυχείτε: θα βεβαιωθούμε ότι το παραληφθέν προϊόν είναι παρόμοιας ποιότητας με αυτό που εμφανίζεται στον ιστότοπό μας. Εάν λάβετε ένα προϊόν που διαφέρει ελαφρώς από την αρχική φωτογραφία, αλλά συμμορφώνεται με τα απαραίτητα πρότυπα ποιότητας, δεν μπορούμε να προσφέρουμε κανενός είδους επιστροφή χρημάτων ή να στείλουμε νέο προϊόν.

7. Πολιτική αντικατάστασης προϊόντος

Σε ορισμένες περιστάσεις, ο ανθοκόμος που ετοιμάζει την παραγγελία σας μπορεί να μην έχει σε απόθεμα ένα από τα είδη ή τα λουλούδια που εμφανίζονται στην περιγραφή της ανθοδέσμης και θα πρέπει να το αντικαταστήσει με άλλο προϊόν. Μην ανησυχείτε: εγγυόμαστε ότι το εναλλακτικό προϊόν θα έχει πάντα την ίδια ή υψηλότερη αξία σε σύγκριση με το προϊόν που επιλέξατε. Εάν το ανθοπωλείο μας δεν έχει απόθεμα ενός από τα επιπλέον προϊόντα που παραγγείλατε, θα προχωρήσουμε στην αποστολή της παραγγελίας χωρίς αυτό το προϊόν και θα σας επιστρέψουμε τα χρήματα με ένα κουπόνι στην ίδια τιμή, το οποίο θα χρησιμοποιηθεί στην επόμενη παραγγελία σας. Ο ανθοκόμος μας ενδέχεται να χρειαστεί να κάνει αλλαγές στα χρώματα ορισμένων λουλουδιών, αλλά σας διαβεβαιώνουμε ότι οι τόνοι της ανθοδέσμης που εμφανίζονται στον ιστότοπο, θα διατηρηθούν.

Να θυμάστε ότι η φωτογραφία είναι απλώς για λόγους επίδειξης: δεν μπορούμε να εγγυηθούμε ότι τα χρώματα στην ανθοδέσμη σας θα είναι ακριβώς τα ίδια με αυτά της εικόνας. Για παράδειγμα, μία ροζ ανθοδέσμη μπορεί να είναι πιο χλωμή ή πιο φωτεινή, αλλά θα είναι πάντα ροζ. Αυτός ο τύπος αλλαγής δεν σας δίνει το δικαίωμα επιστροφής χρημάτων, αποζημίωσης ή παράδοσης άλλου προϊόντος.